Specjaliści w badaniach Store Check

Prowadzimy rzetelne audyty dotyczące zatowarowania
i przestrzegania standardów Visual Merchandisingu firmy
w oddziałach i placówkach współpracujących.

Zarejestruj się

Na czym polega badanie Store Check?

Badanie Store Check to kompleksowa kontrola placówki handlowej i stopnia realizacji standardów sprzedażowych i marketingowych. Store Check pozwala także na kontrolę stopnia wprowadzenia aktualnych promocji w sieci oraz ich komunikacji klientom marki.

Co sprawdza audyt Store Check

Poprawność realizacji kampanii marketingowych.
Sposób zaaranżowania przestrzeni sprzedaży.
Poprawność ekspozycji i treści umieszczanej w witrynach punktu.
Czy nie dochodzi do sytuacji pustych półek.
Czy wystrój i wyposażenie punktów handlowych jest zgodny z przyjętym standardem marki.
Prezentację towarów i rozmieszczenie komunikatów reklamowych.
Ilu klientów przebywa w sklepie oraz przechodzi obok niego.

Korzyści z przeprowadzania audytów Store Check

Bezstronna i rzetelna obserwacja spełniania standardów firmowych.

Kontrola jednolitej polityki sieci pod względem dostępności produktów i ich ekspozycji.

Ocena stopnia realizacji kampanii marketingowych w sieci.

Wskazanie elementów wymagających poprawy w spełnianiu wymogów firmowych.

Maksymalizacja efektów względem poniesionych kosztów.

Kontrola oddziałów franczyzowych i partnerów w realizacji zaleceń centrali.

Wieloletnie doświadczenie w badaniach audytowych Store Check stawia nas w gronie ekspertów z tej dziedziny.

Kontakt

Chcesz poprawić standardy obsługi klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?
Skontaktuj się z nami!

Szybki kontakt

Michał Stawski
Managing Director
tel.: 500 025 366
e-mail:

Patrycja Frankowska
Administration Specialist
tel.: 500 025 374
e-mail:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MRtec Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie:

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych:MRtec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością [więcej informacji]