Specjaliści w badaniach NPS

Pogłębiona analiza zachowań Klientów
gwarancją zwiększenia jakości świadczonych usług.

Zamów konsultacje

Czym jest badanie NPS?

Metodologia Net Promoter Score (NPS) umożliwia określenie poziomu lojalności klientów danej marki – określa, jaki ich odsetek jest skłonnych polecić daną markę znajomym i rodzinie lub ilu jest gotowych do odejścia i ją odradza. Wraz z pytaniami pogłębiającymi, NPS pozwala na identyfikację problemów i niedogodności z jakimi stykają się klienci.

Przebieg badania

Przeprowadzenie badania na wybranej próbie metodą CATI lub CAWI.

Prezentacja wyników wraz z rekomendacjami.

1
2
3
4

Specyfikacja próby badawczej dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta, marki, branży.

Analiza wyników NPS poszerzona o analizę VOC (Voice of Customer).

Dlaczego warto przeprowadzać badania NPS?

Pomoże Ci zarządzać satysfakcją klientów.

Wygeneruje wzrost lojalności obecnych klientów.

Realnie wzmocni napływ nowych klientów.

Wpłynie na faktyczny wzrost przychodów.

Kontakt

Chcesz poprawić standardy obsługi klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży?
Skontaktuj się z nami!

Szybki kontakt

Michał Stawski
Managing Director
tel.: 500 025 366
e-mail:

Patrycja Frankowska
Administration Specialist
tel.: 500 025 374
e-mail:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez MRtec Spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie:

Informacje podstawowe dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator danych:MRtec Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością [więcej informacji]